استقلال، تیمی برای همه شرایط
تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

سخنان پرویز مظلومی در جمع فوتبال‌نویسان حاضر در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت، گویای اهمیت کار بازیکنان و دشواری مسابقه‌ای بود که با پیروزی صدرنشین تمام شد. 

مظلومی، از عبارت «گلادیاتور» استفاده می‌کند تا مراتب سختی بازی در زمین سفت و سنگی مفروش با چمن مصنوعی را بیان کند.استقلال، در مهار حریف و وادار کردن صاحبخانه به انجام نوعی از بازی که دلخواه آبی‌پوشان تهران بود، بسیار ماهرانه استفاده کرد.باز کردن فضای بازی و استفاده از تمام عرض زمین در زمان حمله و محدود کردن محل حرکت توپ حریف، در زمان دفاع، اصلی‌ترین خواست استقلال بود که به نحو بارز به اجرا درآمد.
استقلال در رشت، هم دانست که بضاعت دفاعی‌اش به بهترین شکل افزایش داده و هم دانست که در خط حمله ترکیبش جورتر و مکمل‌تر می‌شود.داماش، با استقلالی مواجه شد که به خوبی بازی را تند و کند می‌کرد و «باز و بسته» بازی کردن، به اراده مردانش بستگی داشت.
استقلال، در روز نوزدهم با وجود غیبت چند مرد درجه اول و ستاره‌های بزرگ تیمش، نشان داد که یک تیم بزرگ است و لایق‌ترین تیم برای قهرمانی. در رشت بسیاری از بزرگان خواهند باخت. بدون شک، استقلال قوی‌تر و کامل‌تر را، از این پس باید دید. در روزهایی که خسرو، امیرآبادی، آندو، آرش و میداودی به تیمی که دیروز داماش را بدون «زورورزی» برد، اضافه خواهند شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین